Wednesday 1 August 2012

aduhaii

assalamualaikum..




haluuu.. hek hek.. em..kemarin result kelua.. walaupun pointer jatuh..tapi aku masih bersyukur.. aku tahu itu yang terbaik sekali.. semua subjek alhamdullilah okey.. kecuali teras tambahan yang tarik pointer aku buat jatuh.. tak apalah insyaAllah umur panjang..kene usaha lagi semester lepas nih! hwaiting! hehe

okey..beberapa hari ni aku mula online balik. memandangkan masalah modem dah setel kannn.... ngeh3 thank you buat kakak-kakak ku tijah n jah yang sponser... muah muah muah. kehkeh :D

pe lagi nak story yee.. hari ni dah masuk hari ke 13 puasa. syukurlah dapat jugak sampai ke tahap ni. aku rasa memandangkan dah boleh online selalu nih..ada baiknya dimanfaatkan kearah lebih baik.. contohnya kurang-kurang kan lah berchating dengan kawan-kawan lama di matrik dulu.. zzz.. haha

hati oh hati...
ok chow dulu. bye!

No comments:

Post a Comment