Wednesday 14 March 2012

final year project

assalamualaikum..




       haluuu! alhamdulillah..syukur ya Allah.. satu masalah dah selesai.. hohoho.. syukur lah aku dan partner aku berjaya dapatkan Dr mad sebagai penyelia final year project kitorang... weehuuu! hehe.. actualy bukan apa..sebab pada pandangan aku.. Dr mad ni okay sepanjang belajar dengan dia.. ada apa-apa masalah pun aku tak rasa terlalu segan nak jumpa... berbeza dengan lecturer lain. Actually..aku dari zaman sekolah lagi minat nak design object dalam bentuk 3D and minat mendalam dalam matematik.... Memang tak pernah aku sangka, kos yang aku dapat belajar di usm ni membolehkan aku belajar design dan matematik sekaligus.. Mungkin inilah yang dinamakan rezeki..berkat doa dari ibu bapa yang tak pernah putus.. Alhamdulillah.. Anyway..untuk final year project ni aku and partner still lagi tak terfikir tentang tajuk..tapi yang pastinya adalah tentang animasi 3D!  weehhhuuuuuu! rasa excited lak... hehe sekarang aku dalam semester 4, second year.. lagi 2 semester je lagi belajar untuk graduate dan dapatkan degree academic aku.. InsyaAllah jika umur panjang dan ade rezeki.. anyway..... apa tajuk sesuai untuk fyp aku eh?? hmm....think! 

No comments:

Post a Comment