Tuesday 24 April 2012

i'm a mess

assalamualaikum..



haloo.. beberapa minggu ni aku rasa life aku di kampus agak kelam kabut.. tak terurus.. dengan lambakan assignment, tutorial dan test.. semalam selasa 24/4/2012 make-up test introduction to mathematical modelling..hari jumaat ni  pula kene submit assignment 3dmax.. hari jumaat ni 27/4/2012 juga dah mula event  EKSPEN .. event ni 3 hari.. sampai hari ahad 29/4/2012.. by monday 30/4/2012 aku kene submit assignment engineering computation 2.. yg kali ni soalan agak kritikal susah.. bukan sehari dua fikir dah boleh dapat.. by tuesday aku kene pergi ke kulim untuk menuntut ilmu fizik dari cikgu syikin...obviously seharian lah berada di sana.. by thursday 3/5/2012 submit assignment psikologi perkembangan... okay..then week after that baru free.. week after tu jumaat 11/4/2012 kuiz engineering computation 3 and test 2 fizik magnetism... aku tak tahulah apa akan jadi pada minggu @ tarikh selepas ni..maybe ade tambahan lagi.. just.. terasa diri ni sangat tak terurus dan lintang-pukang.. to EKSPEN team members im really sorry tak bagi full comitment dengan event.. hopefully event ni akan berjaya. InsyaAllah.

No comments:

Post a Comment