Sunday 15 April 2012

situ sana sini

assalamualaikum..


hai hai! hari ni hari ahad. Ending bagi cuti midsem selama seminggu.. hoho banyak benda jadi sepanjang cuti midesem nih.. overall.. kebanyakan masa aku banyak habis dengan duduk dalam kereta je.. sebab asyik ulang alik dari parit buntar ke sitiawan selang sehari..kih kih kih.. anyway dalam sibuk berkejar ke sana sini situ... Hp kesayangan aku *kononnye.. dah tercicir kat tepi jalan depan rumah maman piee masa singgah rumah die waktu subuh.... mana nak perasan time tu..tengah mamai lagi.... T______________T  anyway...pada permulaan hilang tu..aku rasa tak kisah lagi...but then.. after sehari....sebak jadinya... alahai.. dari form4 aku pakai hp tu hingga masuk usm dah 2nd year ni.... tipulah kalau tak terasa. Tapi! semalam emak dah belikan aku hp baru........hehe kesian gak aku tengok mak nak kelua duit belikan aku hp tu...nampak la die cam berat hati... sedih gak aku rasa...menyusahkan pun ada...



ok ni la hp baru aku... nokia asha 200 @ syaz200.. weehhuuuuuu!

tu saja story setakat ni... bye!

No comments:

Post a Comment