Thursday 5 September 2013

apa ni!!

assalamualaikum..



ola!
hari ni masuk hari keempat aku keja
tapi aku tak buat apa2 pun!
seriussssssssss.
sebab komputer, barang2 stationary sume takde...
jadinya.... aku mai ofis lap tingkap...
sapu sampah..
lap dinding...
lap meja..
susun pr dan po..
susun kertas2 lama dan plan...\
lepas tu...
aku termenung tengok dinding...
=_="

pastuu
tadi aku mesej bos
sebab die takde kat kilang..
die pi outstation ke shah alam & melaka
so... ini perbualan kami...

aku : " Mr Loh, esok ade di ntpm ke? "
Mr Loh : " tak ada, sori masih ada di melaka, tq"
aku : " ok bos"
Mr Loh : ada apa problem wati? "
aku : " takde apa.. haha"
Mr Loh : " nak apa saya beli di melaka? "
aku : " haha tak mau la.. nak bos bagi kerja je.. pening takde buat apa.. hehe"
Mr Loh : " computer dah mai kah? "
aku : " belum.. tapi stationary maybe mai esok "
Mr Loh : " ok la, sabar banyak2 tau, nanti i balik ok "
aku : " hahaha.. ok bos! "

apa ni... =_="

No comments:

Post a Comment