Friday 30 August 2013

saya masih kecil! yeay!

assalamualaikum




ola!
petang-petang yang indah nii
rasa nak keluar jalan-jalan
tapi gerimis pulok..
aaaa
so kite update post kat blog je la.
kahkah.. 

tengok-tengok membe sekolah sekarang
mostly ramai dah berubah
obviously dari segi penampilan
makin lawa, hensem, putih, kurus dan bergaya
dari segi gadjet dan kenderaan
boleh tahan jugak up to date nyer
hoho

then..
aku tengok diri sendiri
err.. apa yang aku ada
apa yang aku dah berubah ??
kahkah
makin gemuk ada
gadjet usah cakap le
okey, fine at least aku ada motor
HAHA

aku tertanya.....
kenapa aku masih tak berubah ya ??
masih selekeh macam sekolah dulu
tak pakai any produk kulit pun
nasibla ade gen muka licin bebas jerawat
#eh
hahaha

maybe sebab..
aku masih tak mature lagi kot
ke takde duit ??
HAHA

terasa diri ni masih kecil lagi
masih kecil dalam alam dewasa
orang tegur ke
orang perli ke
cepat je sentap
tapi cepat cool jugak
cuma take time..
hehe

okey!
saya masih kecil !
tu je nak bagitau.
bye!




No comments:

Post a Comment