Monday 26 August 2013

weehuuu!!!

assalamualaikum





ola!
actually..aku bangun dari tidoq nih..kihkihkih
baru ja sekejap tadi
dapat call dari company yang interview aku hari khamis lepas.
hehe..


syukur alhamdulillah
aku akhirnya diambil bekerja
position as draughtswoman.
basically kerja aku buat banyak tenikal drawing building.
documentation dan lain ade jugaklah.


tapi aku excited gila..
sebab apa yang aku belajar.. dapat aku apply kan balik !
rumah pun dekat dengan tempat kerja !
kerja dari jam 8am - 5pm !
6 days per week !
walaupun basic gaji tak cecah 2K..
tapi sabtu halfday...yeay!
awesome!!
alhamdulillah..


tapi aku bersyukur gila.
sebab aku dah merasa kerja promoter dengan gaji RM600 sahaja.
kerja macam nak gila selama 12jam
cuti seminggu sekali
itupun kena cuti bergilir-gilir
dan hanya isnin, selasa , rabu je dibenarkan cuti..
layan kehendak dan karenah customer
layan angin dan karenah bos
macam-macam lagi.
sedih pulak cite ni..
hehe


insyaAllah masuk kerja 2/9 ni.
syukurlah lepas sebulan menganggur..
ada rezeki dapat kerja baru.
kali ni..
betul-betul kena bertahan kerja lebih dari sebulan.
aim aku sekarang nak habiskan bayar duit motor.
yeeehaaaaaaa!!!
hehe...



i'm a draughtswoman to be!!!



1 comment:

  1. dah dapat keje,alhamdulillah,tahniah =)
    baru tau syaza ader blog,pe lagi follow teros ;D

    ReplyDelete