Wednesday 23 May 2012

individu or group?

assalamualaikum..


assignment 3 (3Dmax)


assignment 4 (mathematica)

       oolaa! hoho.. minggu ni..aku agak kelam kabut nak siapkan 3 assignment.. syukurlah satu dah siap..sebab kerja group.. tp yang problem ni.. 2 assignment aku buat secara individu.. supposely aku dan partner dah sepakat nak buat same-same.. then die kata nak buat assignment 4 sendiri.. aku pun ok je.. then aku pulak mengade nak buat assignnment 3 sendiri.. hahaha.. jadi kan ke banyak beban tu.. padan muka aku. gedik sangat. hehehe... bukan apa... aku ni lembab sikit.. takut kerja group ni... aku tak menyumbang sepenuhnya.. takut partner kecik hati pule.. hu..so..aku kene la hardwork dari sekarang..  walau ape pon.. syukurlah.. aku rasa makin seronok buat mathematica.. buat 3Dmax lak..rase serabut je.. haish. mungkin sebab terlalu banyak kerje.. hm.... aku harap...dapatlah siapkan dalam minggu ni..so next week dah boleh hantar dengan hati yang gembira.. tapi...tadi partner aku ajak jadi group balik dalam dua-dua assignment.. tak tahu nak kata apa..sebab aku rasa macam dah seronok buat dua-dua sendiri.. aiyaaa... sesungguhnya kerja berkumpulan lagi bagus.. tapi aku nih.... hish hish hish. haha..akan dipertimbangkan...

No comments:

Post a Comment