Friday 11 May 2012

refresh

assalamualaikum....


   helo.. just nak refresh serba sedikit perihal yg terjadi sepanjang minggu ni.. hoho..selasa tadi test 2 intro mathematical modelling.. then rabu test mengejut yang buat aku lagi terkejut yang sepatutnya terjadi pada hari jumaat tapi kononnye terjadi pada hari selasa.... zzz... disebabkan terlalu terkejut aku dah tak mampu nak study apa... jadi... nampaknya terpaksa terima markah 0 untuk test 2 fizik yang mengejut dan terkejut ni.. ekeke... then hari ni.. jumaat.. pagi tdi kuiz 3 engineering computation.. syukur alhamdullilah ade sahabat yang datang membantu mengajar aku dikala aku kekusutan..hasilnya.. bolehla jawab kuiz 3 hari ni..walaupun tak tahu akan kebenaran betulnya... ekeke... overall... 2 test dan 1 kuiz minggu nih.. next week... 2 test lagi.. dan.. 3 assignment tertunggak yang masih lagi tak buat.. geniusss ! hahahaha....


    sudenly.. aku teringat waktu sekolah dulu.. dulu homework matematik aku.. tak pernah tak siap.. akulah jadi tempat rujukan kawan-kawan meniru.. er.. hihi..test boleh je skor... tapi sekarang dah lain..test dan kuiz.. semua teruk... tutorial tak terbuat.. tiru orang je.. manalah pergi diri aku pada waktu tu?? haish... mana pergi semangat belajar kamu ni syaza... mana pergi minat kamu pada matematik... mana pergi diri kamu yang selalu berdoa ingin melanjutkan pelajaran dalam bidang matematik... kenapa kamu berubah kini.....


No comments:

Post a Comment