Sunday 20 May 2012

kahwin muda

assalamualaikum...

        helooo! hujung minggu ni aku stay kat usm je.. so kebanyakan mase aku online je walaupun kate nak buat asignment....teettt... hehe anyway.. isu yang aku nak story hari ni ialah kahwin muda. Baru sekejap tadi aku keluar makan dengan membe sekelas dari matrikulasi dulu.. kami sama-sama dapat usm..cume course yang berbeza. Memang dari matrikulasi dulu aku kenal si dia ni dah ada ramai peminat... :) lagipun die comel orangnye dan baik.. just baru-baru ni die beritahu aku dan rakan-rakan kelas matrikulasi yang lain yang dia dah nak kahwin... so ape lagi terkejutss jugak la aku...hahaha sebab kitorang baru second year.. masih ade lagi setahun nak belajar.. mungkin dah jodoh kan.. ;)

       pada aku..isu kahwin ni sebenarnya agak sensitif.. bukan setahun dua kita akan bersama dengan orang tu..tapi seumur hidup... buatnya sepanjang tempoh perkahwinan tu terjadi apa-apa..yang aku nampak yang akan alami kesusahan nanti si isteri... aku tahu.. sebab aku dah nampak dan alami keadaan tu..sebab ibu bapa adalah tunjang utama kepada kebahagiaan sebuah keluarga... aku tak fikir pun benda-benda macam nih sekarang.. ade banyak lagi tanggungjawab kene lepaskan...plus.. aku rase diri ni macam masih kecik lagi lak..hehehe anyway aku tumpang happy untuk membe ni.. hopefully die bahagia dengan bakal husband dia ni dan kekal la perkahwinan hingga akhir usia.. :) kat bawah ni aku sertakan gambar sahabat aku semasa kami di matrik.. elifa nama dia.. selamat pengantin baru!<3






No comments:

Post a Comment